|
||
|
|||||||
| Social Groups | Chat | Register | Blogs | FAQ | Members List | Calendar | Search | Today's Posts | Mark Forums Read | EzIRC | EzIRC |
![]() |
|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|
#27 | |
|
Kernen
![]() |
Quote:
Tilmelding til Max Succes Handling inkl. Upgrade Bootcamp! |
|
|
|
|
#29 |
|
Kernen
![]() |
Der er virkeligt få pladser ledigt så skynd jer.
Som noget nyt kan jeg fortælle at vi har fået en dance coach ind over, nemlig Pedro. Han er en af de mest kendte i Europa. Han er faktisk en autoritet indenfor det han gør, nemlig dancefloor game. Uden mere introduktion, her er Pedro som buster nogen mad moves |
|
|
|
#31 |
|
Kernen
![]() |
Hej Locke, jeg kan da lige vise dig et hurtigt eksempel på hvordan jeg idag Coacet en hjemløs på gaden idag...
Han så glad ud, så ville lige sprede lidt værdi... Her er et breakdown: Ebh: Hej, går det godt? (Jeg danner rapport ved at tale lidt halv-fuldt til ham os) Hjemløs: Jaaa, men har jo ikke så mange PENGE her ved juletiden (Jeg opdager straks at det der kan øge hans livskvalitet er penge) Ebh: Hvordan kunne man tjene flere penge? (Jeg tror på ham som menneske selvom han ikke udlever sit potientale, i og med jeg ikke bare giver ham svaret, vil han søge ind i sig selv udnytte sin resurcer" Hjemløs: Jeg kunne finde et arbejde til at starte med (Missionen klaret, nu er han selv klar over at han for at kunne tjene flere penge skal havde et job) |
|
|
|
#32 | |
|
![]() |
Quote:
|
|
|
|
|
#33 |
|
Kernen
![]() |
Hej TGO! jeg vil gerne stjæle denne tråd og pryde den med min egen bootcamp og stavefejl. Jeg har brugt snart 5 år af mit liv på at finde ud af hvordan man møder piger - og jeg kan stadig ikke finde ud af det! ej - joker! det var bare en joke hehe. Jeg har studeret deres adfærdsmønster nøje i mine mange år i slagmarken og har noteret mig at de fleste er at finde på centralle natklubber om aftenen - langt væk fra en computer cafe desværre.
Jeg har derfor brugt min alt for store fritid til at lave et system til at score piger. Jeg kalder det Bue & Pil-metoden. ![]() den er bulletproof og du har stor sandsynlighed for at få et lay! i korte træk går det ud på at du approacher en hb10(det er hende du sigter efter) men selvom du skulle misse så kan du få en af hendes mere eller mindre grimme veninder med hjem - medmindre du er piv elendig og ikke engang rammer målskiven. Denne teknik genenmgås mere dybdegående under bootcampen. modsat amun og ebh og de andre kællinger har jeg rent faktisk en coaching uddanelse som gør mig bevilliget til at bære rød kappe og kalde mig Super Coach. |
|
|
|
#34 |
|
![]() |
Jeg Vil Også Gerne Give Lidt Mere Info Om Hvad Det Er Jeg I Vores Workshop Kan Tilbyde Netop Dig, Min Ven.
Jeg Har Haft Stor Succes Med At Implementere "Hvordan Du Kan Undgå At Være Needy Ved At Have Kneppet Tøsen Allerede Inden Du Møder Hende" Det Jeg Så Lærer Fra Mig Er, Du Finder Et Lækkert Billede Af Pigen, Og Så Tager Du Et Viskestykke, Håndklæde Eller En Rådden Agurk Etc. Og Så Sørger Du For Det Er Blødt Og Rart... OG SÅ KNEPPER DU DET, TAKE IT RANDOM GIRL, IN OUT, IN OUT, IN THE EARHOLE!!! TAKE IT!! På Den Måde Fremstår Du Som Totalt Unneedy Når Du Møder Hende, Da Du Allerede HAR Knækket Anemoner Med Nakken! Du Har Endda En Super Åbning "Hey Har Jeg Ikke Kneppet Dig Før" 3-4 Gange Af Alt Det Gode! C_DEL_SUCCES_MED_0_C
|
|
|
|
#35 |
|
![]() ![]() |
Vi holder et mindre super seminar i aften på den natklub der hedder Nord, Renome, Sort eller whatever den har heddet i tidens løb.
Vesterbrogade 2 tror jeg nok. Det koster kun lige 60 kr at komme med og dem smider i bare i døren hos vores yndige assistent. Derefter hopper i bare op og hilser rundt på alle de andre og kl 23 går vi så igang. Starter kl 22. |
|
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
|
|